Marketing- en onderzoekscampagne in één voor Kantoor-Groningen

Marketing- en onderzoekscampagne in één voor Kantoor-Groningen

Groningen, Peizerweg 97. Een vloeroppervlakte van 10 tot 10.000 vierkante meter, vrij beschikbaar. Een zee aan ruimte, maar wie vult de ruimte? En waarmee?

Om tot een waardevolle invulling te komen voor de verhuurder en de nieuwe bewoners, startte Kantoor-Groningen in samenwerking met De Goede Gastvrouw een campagne. Het doel? In gesprek komen met ‘mensen die ruimte zoeken’ en op basis daarvan tot een waardevol concept komen voor de invulling van Peizerweg 97. Met als resultaat dat Kantoor-Groningen veel reacties kreeg van geïnteresseerde, potentiële huurders.

Video-animatie als uitgangspunt

Hoe vermarkt je een bedrijfsruimte die nog niet klaar is? De leidraad in de campagne werd gevormd door een video-animatie. De animatie presenteert het gebouw, de mogelijkheden van de ruimte en stimuleert tot het opnemen van contact. De video-animatie is in samenwerking met VieAr gerealiseerd.

Conceptontwikkeling en projectmanagement

Op basis van de animatie en de verschillende ruimtes die hierin worden gepresenteerd, is de campagne verder vormgegeven. Vanuit De Goede Gastvrouw hebben wij ondersteuning geboden bij de conceptontwikkeling, de campagne-invulling en het projectmanagement.

Het projectteam bestond uit Kantoor-Groningen, VieAr, Walli, RAM online marketing en Bevana. In samenwerking met deze partijen hebben we diverse middelen ontwikkeld en ingezet om de campagne tot een succes te maken, zoals; (sub-)video’s, Adwords, social advertising, pers en meer.

De samenwerking met De Goede Gastvrouw heb ik ervaren als professioneel, betrokken en prettig. Het is fijn om samen te werken met een partner die er voor zorgt dat alle betrokken partijen de juiste focus behouden.
– Daan Ruiter, eigenaar Kantoor-Groningen

Kantoor-Groningen.nl/Peizerweg97 Kantoor-Groningen.nl/Peizerweg97-2Screenshots van de landingspagina.

Campagnebeeld Peizerweg 97

Marketing- en onderzoekscampagne in één

De vorm van de campagne heeft als resultaat dat er niet alleen een vraag is opgehaald bij de potentiële doelgroep, de campagne heeft ook dienst gedaan als marketinginstrument. Kortom, het betrof een onderzoeks- en marketingcampagne in één. Met als gevolg:

  • 95% meer bezoekers op de website
  • 4% conversiepercentage

Inmiddels wordt de Peizerweg 97 verbouwd naar de wensen van de geïnteresseerde huurders. Daarnaast worden zij met regelmaat op de hoogte gehouden over de vorderingen. Wil je ook een marketingcampagne met resultaat? Wij helpen je graag! Neem contact op en wees welkom!

Facebook Peizerweg 97Facebook Peizerweg 97Organische publicatie en advertising op Facebook.

Diensten

  • Concept
  • Onderzoek
  • Organisatie
  • Communicatie
  • Marketing

Resultaten

  • Vergroten zichtbaarheid
  • Genereren business
  • Creëren van klantinzichten
  • Introduceren nieuw product
  • Fles champagne van Kantoor-Groningen

Onze goede gasten