Over DGG

Wil je een duurzame klantrelatie opbouwen? Investeren in je klantrelatie is een belangrijke drijver voor toekomstige groei. Immers, het onderhouden van een bestaande relatie is goedkoper dan het opbouwen van een nieuwe relatie.

De Goede Gastvrouw

Wij zijn een klantrelatiebureau voor business-to-business bedrijven. Wij helpen je om een duurzame klantrelatie op te bouwen. Een goede gastvrouw te zijn voor je klanten, medewerkers en andere gasten. Dat doen wij door op regelmatige basis waardevolle klantrelatiemomenten voor je te ontwikkelen, te organiseren en te optimaliseren. Online en offline. Directe en indirecte contactmomenten. Het resultaat is een duurzame klantrelatie met als gevolg meer business, zichtbaarheid, naamsbekendheid, inzichten en betrokkenheid.

DGG Voor

Wij helpen bij:

  • Opbouwen duurzame klantrelatie
  • Genereren van business
  • Vergroten van zichtbaarheid
  • Verhogen van naamsbekendheid
  • Creëren van klantinzichten
  • Vergroten van betrokkenheid
  • Initiëren nieuwe product/dienst
  • Stimuleren co-creatie

Evelien Bouma

De Goede Gastvrouw is een initiatief van mij, Evelien Bouma. Een marketing- en communicatiewetenschapper met een passie voor online, marketing, communicatie, evenementen, merken en de mensen daarachter.

Sinds 2007 ben ik werkzaam in de evenementen-, communicatie-, internet- en marketingbranche. Gestart als evenementenorganisator, doorgegaan als marketingcommunicatiemedewerker, doorontwikkeld tot marketeer voor een full service internetbureau en nu eigenaar van De Goede Gastvrouw.

Met De Goede Gastvrouw wil ik klanten en bedrijven met elkaar in contact brengen, zodat ze van elkaar leren ten einde hun leven zowel zakelijk als privé te verrijken. Dat doe ik vanuit de overtuiging dat bedrijven over veel kennis beschikken die zij op een waardevolle en verrassende manier kunnen inzetten voor (potentiële) klanten en medewerkers ten einde een duurzame relatie op te bouwen.

Huur mij in voor het creëren van die waardevolle klantrelatiemomenten. Van evenementen tot bijeenkomsten en van kennissessies tot tournees langs inspirerende startups, talentvolle professionals en bedrijven met impact. Met als resultaat een betere klantrelatie, meer business, meer bekendheid en waardevolle klantinzichten.

Wil je een keer in reallife kennismaken? Stuur mij een bericht dan maken we een afspraak. Wees welkom!

Eva Grevink

“Ik regel het, komt goed!”, dat zeg ik graag. Structuur aanbrengen en zorgen dat de zaken goed verlopen en op tijd klaar zijn. Daar krijg ik een kick van.

Mijn naam is Eva Grevink. Vanaf mei 2017 ben ik bij De Goede Gastvrouw werkzaam als projectmanager marketingcommunicatie. Sinds 2011 heb ik mijn ervaring opgedaan bij diverse bedrijven in Noord-Nederland, waarbij projectmanagement de hoofdrol speelde. Naast projectmanagement heb ik ook ervaring opgedaan in marketingcommunicatie wat ik hier ga uitbreiden als aanvulling op mijn rol als projectmanager.

Al zolang ik mij kan herinneren, vind ik het prettig om structuur aan te brengen in de dingen die ik doe. Consequent zijn. Ook in de details. Tijdens mijn studie Communicatie vond ik het organiseren en structureren van de werkzaamheden dan ook erg leuk om te doen. Daarom ben ik na mijn studie begonnen als projectmanager bij een media- en communicatiebureau gespecialiseerd in overheidscommunicatie. Vervolgens heb ik mij verder kunnen ontwikkelen als campagne-/projectmanager bij een all-round marketingcommunicatiebureau in Heerenveen. Nu mag ik De Goede Gastvrouw gaan ondersteunen en hier mijn kennis en ervaring inzetten.

Samen met mijn collega’s hoop ik een waardevolle rol te kunnen spelen bij het opbouwen van een duurzame relatie. Tussen jou en mij, maar vooral ook tussen jou en je relaties. Met veel plezier kijk ik uit naar deze samenwerking en vul ik mijn ‘to do’ graag aan met je marketingvragen.

Je kunt mij bereiken op het telefoonnummer 06 14 43 29 83. Mailen kan naar eva@degoedegastvrouw.nl. Tot gauw!

Janneke Otten

Lucky me, dat ik mag werken voor een organisatie waar ik blij van word en met een visie waar ik in geloof! Een afwisselende functie inclusief een groep fijne collega’s om mee te sparren en mooie klanten om voor te knallen.

Sinds 2011 ben ik werkzaam binnen de marketing en communicatie en inmiddels heb ik ervaring opgedaan binnen zeer diverse organisaties. Van Rijksoverheid en GGZ tot een opleidingsinstituut en een internetbureau. In de loop der jaren heb ik mijn liefde voor contentcreatie ontwikkeld, met een focus op begrijpelijkheid en volledigheid voor het beoogde publiek. Daarnaast ging ik me steeds meer bezighouden met inhoud, concept en strategie. Meedenken en analyseren doe ik dan ook graag.

Het meest nieuwsgierig ben ik naar de identiteit, het DNA, van organisaties. Dat is toch waar de basis ligt wat mij betreft. Wie ben je, waar sta je voor en hoe werkt dat door in alles wat je doet? Wat is je verhaal en wat ervaart de klant hiervan? Ik vind het altijd weer een prachtige uitdaging om die identiteit scherp te krijgen en alle marketing- en communicatieactiviteiten daarmee in lijn te brengen.

Begin 2013 leerde ik Evelien al kennen, destijds als zeer fijne en kundige collega bij een full service internetbureau. Ik ben dan ook heel enthousiast dat we nu weer samen mogen werken voor mooie organisaties en wie weet ook voor jou!

Je kunt me telefonisch bereiken op 06 82 25 01 30 en per mail via janneke@degoedegastvrouw.nl.

Annemiek Wegkamp

Het leven is een feestje en ik hang de slingers dan ook graag op. Een belangrijke drijfveer voor mij is plezier hebben in wat ik doe. In mijn werk haal ik dat uit een fijne samenwerking met mijn collega’s en klanten en creatieve projecten. Wanneer ik naast het halen van een commercieel doel ook maatschappelijke meerwaarde creëer, fiets ik aan het eind van de dag fluitend en met een glimlach op mijn gezicht naar huis.

In 2014 studeerde ik af in de communicatiewetenschappen. Sindsdien deed ik ervaring op bij verschillende bedrijven in het noorden op het gebied van communicatie, marketing en organisatie.

Ik vind het interessant om in de leefwereld van jouw klant te duiken. Waar liggen je klanten wakker van en wat is hun grootste wens? Hoe kun je iemand verrassen zodat diegene een topdag heeft? Als je weet wat je klanten bezighoudt dan kun je het product, dienst en de marketing en communicatie ervan daarop afstemmen. Ik help je graag om je marketing en communicatie nog effectiever en efficiënter in te richten.

Maken we er samen een feestje van? Je kunt mij bereiken op 0610061501 of via annemiek@degoedegastvrouw.nl.

annemiek wegkamp

Myrthe Hoekstra

Non-stop creatief, nuchter en kwaliteitsbewust. Drie kenmerken die mij perfect omschrijven. Verdwalen in mooie stukken en het ontdekken van alle nieuwigheden op online gebied, is het liefst wat ik doe. Mijn naam is Myrthe Hoekstra en ik werk sinds mei 2017 als marketingcommunicatiemedewerker bij De Goede Gastvrouw.

Momenteel studeer ik Communicatie in het mooie Groningen. Naast mijn studie volg ik ook het Honoursprogramma, waar ik werk aan diverse projecten naast mijn reguliere bachelorprogramma. Dit geeft me de kans om niet alleen mijn kennis, maar ook mijn netwerk te vergroten. Daarnaast vind ik het erg belangrijk om ervaring op te doen in het werkveld. Zo schrijf ik zo af en toe artikelen over de modetrends voor HanzeMag, het magazine van de Hanzehogeschool. Bovendien blog ik voor Studentmind, een landelijk contentplatform voor en door studenten van marketing- en communicatieopleidingen.

Mijn enorme creativiteit combineer ik het liefst met mijn passie voor fotograferen en filmen. Werken bij De Goede Gastvrouw geeft mij niet alleen de kans om mijn passies in te zetten, maar ook om ervaring op te doen op het gebied van schrijven, social media en vormgeving. Wil je met me kennismaken? Neem dan contact op!

Onze goede gasten