Diensten

Een goed klantrelatiemoment draagt bij aan een optimale klantbeleving en een duurzame klantrelatie. Mits je de ontmoeting goed organiseert. Voor, tijdens en na het relatiemoment.

Organisatie klantrelatiemomenten

Wij organiseren klantrelatiemomenten voor organisaties. Online en offline. Van website tot social en van evenementen tot kennissessies. Daarbij zien wij een campagne, evenement, of sessie niet als doel, maar als middel om je klantrelatie te versterken. Voor, tijdens, maar ook na het klantrelatiemoment.

Directe en indirecte ontmoetingen

Direct en indirect contact met je organisatie is belangrijk voor een positieve klantervaring. Van de face-to-face ontmoeting tot de online follow-up. Wij helpen je om alle klantrelatiemomenten op elkaar af te stemmen, zodat je op elk moment en binnen elke context dezelfde merkbelofte waarmaakt. Met als doel om de klantervaring te optimaliseren en de klantrelatie te versterken.

Wij verzorgen:

Merkevents

Hoe toegankelijk is je organisatie? Hoe ziet, voelt, hoort, ruikt en proeft je merk? Tijdens een merkevent staan je klanten in direct contact met je bedrijf en ervaren zij de belevingswereld van je merk. Een waardevol contactmoment voor je klant, je medewerkers, maar – uit ervaring van De Goede Gastvrouw – ook voor je potentiële klanten.

Een voorbeeld? Lees de case over een merkevent in de vorm van kennissessies.

Kennis- en inspiratiesessies

Hoe kun jij je klanten helpen? Welke beschikbare kennis kun je daarbij inzetten? Je organisatie is volledig op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in je vakgebied. Waardevolle kennis die je kunt inzetten voor je klant. Samen met De Goede Gastvrouw organiseer je kennis- en inspiratiesessies voor je klanten. Een snelle, gemakkelijke en verrassende manier om je kennis op een laagdrempelige manier met (potentiële) klanten te delen.

Een voorbeeld? Lees de case over een merkevent in de vorm van kennis- en inspiratiesessies.

Tournees

Wat weet je omgeving wel, dat jij nog niet weet? Iedereen die je tegenkomt in je leven weet iets dat jij niet weet, maar waarvan je wel kunt leren. Tijdens een tournee brengt De Goede Gastvrouw klanten, medewerkers en organisaties met elkaar in contact, zodat ze van elkaar leren en zo meer uit hun (klant-)relatie halen. De tournees gaan langs inspirerende startups, talentvolle professionals en impactvolle bedrijven. Het resultaat? Veel kennis, inspiratie en uitbreiding van uw netwerk.

Een voorbeeld? Lees de case over een tournee door het bedrijf.

Pop-ups

Je verleent online diensten, verkoopt online producten en besteedt daarom veel aandacht aan een ultieme online klantervaring. Maar hoe ultiem die online klantervaring ook is, 73% van de mensen heeft behoefte aan reallife contact met je organisatie. De Goede Gastvrouw faciliteert offline klantcontact met je online klantengroep. Hoe? Door voor een bepaalde tijd een offline merkervaring te faciliteren. Een meerwaarde voor je klanten, geïnteresseerden, maar ook voor jezelf doordat je in een korte tijd enorm veel klantinzichten verzamelt.

Kort zakelijk bezoek

Je ontvangt zakelijk bezoek uit het buitenland. Overdag heb je diverse meetings ingepland, maar ook in de avond wil je een goede gastvrouw of -heer voor je gasten zijn. Immers, hoe beter je gasten zich bij je op hun gemak voelen, des te positiever voor de zakelijke beslissingen die genomen moeten worden. De Goede Gastvrouw organiseert het zakelijk bezoek voor je. Van ontvangst tot afscheid en van ontbijt tot in de nacht. Het enige wat je hoeft te doen is De Goede Gastvrouw een ‘go’ te geven.

Een voorbeeld? Lees de case over een arrangement voor bezoek uit het buitenland.

PR-events

Wat is je relatie met je klant, je omgeving en de pers? Hoe kun je op een passende manier aandacht vragen voor een nieuw product, een nieuwe dienst? De Goede Gastvrouw helpt bij het opbouwen van waardevolle klant-, medewerker- en persrelaties en relatiemomenten. Door verrassende en opvallende pr-events te organiseren, bent u niet degene die het nieuws verkondigt, maar zijn het je gasten die je boodschap verspreiden.

Focusgroepen

Hoe kijken je klanten naar jouw bedrijf? Waar zijn ze tevreden over? Welke verbeterpunten zien zij? Staan zij open voor co-creatie? In een focusgroep gaat De Goede Gastvrouw in gesprek samen met je klanten. Het resultaat is een advies dat samen met uw klanten geformuleerd wordt.

Een voorbeeld? Lees de case over 100 ondernemers(-belangen), 1 imago.

Random act of kindness

Welke klantbelofte doe je? Maak je die altijd waar? Kun je de klantervaring nog waardevoller maken? De Goede Gastvrouw helpt bij het creëren van onvergetelijke klantervaringen. Kleine verrassingen met grote impact. Voor je klanten, maar misschien ook wel voor andere invloedrijke personen in de omgeving van (potentiële) klanten. Het resultaat is een kleine geste, met veel invloed op zichtbaarheid en naamsbekendheid.

Een voorbeeld? Lees de case over PR dankzij een verrassing.

Klantinterviews

Wat speelt er bij je klant? Waar ligt je klant wakker van? De Goede Gastvrouw gaat op gestructureerde basis met je klant in gesprek om zijn/haar wensen en behoeftes in kaart te brengen. Het resultaat is een advies hoe je je klant het beste service kunt verlenen.

Een voorbeeld? Lees de case over een marketingcommunicatiestrategie dankzij klantinzicht.

1-op-1

Hoe lang is het geleden dat je 1-op-1 in gesprek was met je klant? Los van het reguliere contact met betrekking tot je dienst of product? De Goede Gastvrouw regelt alles voor een verrassend en waardevol klantcontact. Midden in een interieurdesignwinkel of in een oude bestuurskamer van de universiteit, alles is mogelijk! Het resultaat is een waardevol contactmoment tegen relatief lage kosten, maar met grote impact.

Een voorbeeld? Lees de case over 1-op-1 in een interieurdesignwinkel.

DGG Diensten (2)

Wij helpen bij:

  • Opbouwen duurzame klantrelatie
  • Genereren van business
  • Vergroten van zichtbaarheid
  • Verhogen van naamsbekendheid
  • Creëren van klantinzichten
  • Vergroten van betrokkenheid
  • Initiëren nieuwe product/dienst
  • Stimuleren co-creatie

Onze goede gasten