Blog

De Goede Gastvrouw genomineerd voor de Jonge Ondernemersprijs (JOP)

Morgen is het Koningsdag en kleurt alles oranje, maar vandaag kleurt geel. Waarom? Omdat we zijn genomineerd voor de Jonge Ondernemersprijs van het Noorden (JOP). Een ontzettende eer die we natuurlijk te danken hebben aan onze klanten en relaties.  Jonge…

Lees verder

Wat doen je klanten online? Check de ‘Consumer Barometer’!

Wereldwijd gebruiken meer dan 3 miljard mensen het internet. Maar hoe doen al die mensen dat? Waarom gebruiken ze internet? Hoe vaak gebruiken ze het? Wanneer gebruiken ze het? Google onderzocht samen met onderzoeksbureau Kantar TNS onder meer dan 150.000…

Lees verder

73% van je klanten wil persoonlijk contact (wat kun jij daaraan doen?)

Hoe ervaart je klant je merk? Wat is haar online ervaring? Komt die overeen met haar offline ervaring? Steven van Belleghem onderzocht de aspecten van een moderne klantrelatie: “It’s a digital world, but it is still a people’s world.” Waarom…

Lees verder

Ik wil ‘iets’ organiseren, waar begin ik?

Een goed relatiemoment brengt gedragsverandering tot stand. Mits je het evenement, de bijeenkomst of het gesprek goed organiseert. Wat is je doel? Wie zijn je gasten? Wat moet het hen opleveren? Het EMG Canvas van Event Model Generation helpt je…

Lees verder

Ken jezelf, voordat je je klanten leert kennen.

Hoe goed ken jij je organisatie? Wat is de essentie van je merk? Past die bij de ambities van je klanten? Het merkmodel van Koos helpt je belangrijke aspecten van je merk te bepalen. Het resultaat is een duidelijke merkvisie…

Lees verder

Verbeter je klantervaring, maak een touch point analyse

Hoe ervaart je klant je product of dienst? Voor, tijdens en na de aankoop? Het contact met je organisatie is een belangrijke driver voor een positieve klantervaring. Verbeter de klantervaring met behulp van een touch point analyse en bouw een…

Lees verder

Je klantrelatie verbeteren met de Empathy Map

Hoe goed ken jij je klanten? Waar liggen ze wakker van? Wat zijn hun grootste belemmeringen? De Empathy Map van Xplane geeft je een beter begrip van je klanten. Het helpt je waardepropositie te versterken, je bereik onder klanten te…

Lees verder

Onze goede gasten